JAN PASVEERCONCOURS VOORRONDE 1

14maa13:0017:00JAN PASVEERCONCOURS VOORRONDE 1

Meer info

Dit is de voorronde voor leerlingen van buiten Fluxus

Fluxus organiseert jaarlijks in maart een muziekconcours vernoemd naar de oud-directeur van de muziekschool Jan Pasveer. Het concours – het ene jaar voor solisten, het andere jaar voor ensembles. Dit jaar kunnen voor het eerst leerlingen van buiten Fluxus meedoen!

Op zondag 14 maart zijn er voorrondes voor niet-muziekschoolleerlingen in de Pasveerzaal bij Fluxus. De deelnemers krijgen een kwartier de tijd om de Jury te overtuigen. Publiek is welkom om te komen luisteren en de entree is vrij. De voorronde voor leerlingen van de Fluxus Muziekschool worden gehouden op zaterdag 17 april.

Finale

Zondag 18 april vindt de finale plaats in de vorm van een concert in de Pasveerzaal. Dit finaleconcert is een happening met een hoog niveau van musiceren, veel publiek, pers en prijzen voor de winnaars!

Reserveren: Door de anderhalve meter-maatregelen is het aantal plekken beperkt. Reserveren is verplicht. Stuur een e-mail naar klantenservice@fluxus.nl. noem je naam, het aantal personen en het evenement waarvoor je wil reserveren.

Meer

Tijd:

140303 13:00 - 17:00(GMT+02:00)

Plaats:

Pasveerzaal, De Zaanse muziekschool, Fluxus